مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 19:502022-12-21سياسي

اطلس گردشگری هرمزگان بزودی تدوین می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: به دنبال تقویت برنامه های آموزشی جامع به منظور افزایش آگاهی جوامع هدف و تدوین اطلس گردشگری برای توسعه پایدار هرمزگان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد محسنی با بیان اینکه نمایندگان مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی از برنامه های پیشنهادی این اداره کل استقبال و حمایت قاطع خود را اعلام کردند، افزود: در نشست اخیر با محمد آشوری، احمد مرادی و منصور آرامی نمایندگان مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی، نمایندگان از برنامه های پیشنهادی این اداره کل در راستای توسعه گردشگری و صنایع دستی که منجر به تقویت زیرساخت ها، منافع جوامع محلی و پذیرش گردشگران می شود، استقبال کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس نسبت به استقرار و فعال کردن ادارات و نمایندگی های شهرستان ها تأکید داشتند، عنوان کرد: ادارات و نمایندگی های شهرستانی فعال می شوند تا مراجعین و ذی نفعان به راحتی دسترسی لازم به خدمات میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی داشته باشند.

وی اضافه کرد: نمایندگان مردم حوزه مرکزی هرمزگان در مجلس شورای اسلامی حمایت کامل خود را از برنامه های وزارت میراث فرهنگی، گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلس گردشگری هرمزگان بزودی تدوین می شود

اطلس گردشگری هرمزگان بزودی تدوین می شود