مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 20:052022-12-21فرهنگي

راهی به سوی آرامش


«اکهارت تله» نویسنده کتاب «نیروی حال» با شرح زندگی پرفراز و نشیب خود در این کتاب، سعی می کند تا مخاطب را به داشتن زندگی معنوی دعوت کند و این پیام را منتقل می کند که راهی برای رهایی از رنج به سوی آرامش وجود دارد.

- ایسنا/اصفهان اکهارت تله نویسنده کتاب نیروی حال با شرح زندگی پرفراز و نشیب خود در این کتاب، سعی می کند تا مخاطب را به داشتن زندگی معنوی دعوت کند و این پیام را منتقل می کند که راهی برای رهایی از رنج به سوی آرامش وجود دارد.

احسان کاظمی، روان شناس و مدرس دانشگاه در جدیدترین نشست فصل سخن که با محوریت کتاب نیروی حال نوشته اکهارت توله در معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان برگزار شد، با بیان اینکه در برخی از شرح حال های نویسنده این کتاب خوانده است که تا 12 سالگی در کشور خود یعنی آلمان حضورداشته و بعدازآن به انگلیس مهاجرت می کند، اظهار کرد: برخی معتقدند که او از دانشگاه فارغ التحصیل می شود و برخی می گویند انصراف داده است، در هر صورت اکهارت توله، نویسنده کتاب نیروی حال شرایط روحی نابسامانی داشته است؛ افسردگی، تنش و افکار خودکشی به او رنج زیادی می دهد تا جایی که این رنج او را به آگاهی می رساند.

او ادامه داد: ممکن است هریک از ما مرزهای رنج را تجربه کرده و به بصیرتی برسیم که زندگی آن قدرها هم مهم نیست و می شود آن را سهل تر گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهی به سوی آرامش

راهی به سوی آرامش