مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 20:202022-12-21اجتماعي

بازگشایی مسیرهای منتهی به مدارس و معابر اصلی در اولویت است


معاون خدمات شهری و رییس ستاد بحران شهرداری شهرکرد با اشاره به آغاز بارش های زمستانه از اول دی ماه، گفت: باتوجه به اینکه در فصل برگزاری امتحانات مدارس هستیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدرضا محمدیان عصر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری شهرکرد با موضوع جلوگیری از آبگرفتگی و لغزندگی احتمالی در سطح شهر به دنبال بارش های زمستان گفت: در راستای ارائه خدمات به شهروندان در زمان بارندگی تمامی نیروهای خدمات شهری و ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در حالت آماده باش کامل هستند.

معاون خدمات شهری و رییس ستاد بحران شهرداری شهرکرد افزود: با توجه به شروع فصل زمستان تمامی مسیل ها و کانال ها نظافت شده اما در صورت گرفتگی معابر و جوی و جداول در اسرع وقت نسبت به بازگشایی مسیر اقدمات لازم صورت می پذیرد.

وی با بیان اینکه در صورت بارش برف شن و نمک کافی آماده است و نسبت به بازگشایی مسیرها براساس اولویت اقدامات لازم صورت می پذیرد، ادامه داد: با توجه به اینکه در فصل برگزاری امتحانات مدارس هستیم لذا بازگشایی مسیرهای منتهی به مدارس و معابر اصلی در اولویت قرار دارد.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری شهرکرد در ادامه این جلسه گفت: با شروع فصل زمستان و بارش برف و باران امکان اجرا و یا ادامه پروژه های عمرانی وجود ندارد اما در صدد هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مسیرهای منتهی به مدارس و معابر اصلی در اولویت است

بازگشایی مسیرهای منتهی به مدارس و معابر اصلی در اولویت است