مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 20:452022-12-21اقتصادي

سهمیه 4000 واحدی کهگیلویه و بویراحمد در مقاوم سازی مسکن روستایی


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر جذب اعتبارات مقاوم سازی مسکن روستایی توسط بانک های کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر جذب اعتبارات مقاوم سازی مسکن روستایی توسط بانک های کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد.

کیامرث حاجی زاده در نشست شورای بانک ها که به دستور کار اعتبارات سیل مانسون، تسهیلات مسکن روستایی و تسهیلات زلزله سی سخت اختصاص داشت، گفت: سهمیه استان برای مقاوم سازی واحدهای روستایی 4 هزار واحد است که اعتبار دو هزار و 820 واحد جهت مقاوم سازی به استان ابلاغ شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای هر واحد روستایی 200 میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته شده که مردم از ما انتظار دارند تلاشمان را برای جذب اعتبارات مقاوم سازی مسکن روستایی چند برابر کنیم تا هر چه سریعتر منازل آنها ساخته شود.

وی با بیان اینکه چند ماه پیش تسهیلات مسکن روستایی باید پرداخت می شود، عنوان کرد: شرایط ساخت و ساز در استان کهگیلویه و بویراحمد با سایر مناطق متفاوت است و بسیاری از پروژه های عمرانی به دلیل وضعیت آب و هوایی تعطیل شدند و زمان مناسب برای ساخت و ساز را از دست دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه 4000 واحدی کهگیلویه و بویراحمد در مقاوم سازی مسکن روستایی

سهمیه 4000 واحدی کهگیلویه و بویراحمد در مقاوم سازی مسکن روستایی