مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 21:452022-12-21سياسي

هزینه صد میلیارد تومانی برای اجرای پروژه روگذر میدان شهید فهمیده


شهردار تبریز از هزینه یکصد میلیارد تومانی برای اجرای پروژه روگذرهای میدان شهید فهمیده خبر داد و گفت: این دو رو گذر 18 دی سال جاری به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یعقوب هوشیار شهردار تبریز به همراه عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمدرضا تاج الدینی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از آخرین وضعیت پروژه دو روگذر میدان شهید فهمیده بازدید کرد.

در این بازدید شهردار تبریز 18 دی سال جاری را زمان بهره برداری از این دو روگذر اعلام کرد و گفت: 100 میلیارد تومان برای این پروژه که شامل اتصال اتوبان پاسداران به ولیعصر و همچنین باغمیشه به پاسداران است، هزینه شده است.

هوشیار با بیان اینکه این پروژه تا اوایل سال جاری به مدت 22 ماه غیرفعال بوده، اظهار کرد: هم اکنون این پروژه پیشرفت فیزیکی 80 درصدی دارد که حاصل شش ماه عملیات اجرایی مداوم است.

وی ادامه داد: ضلع جنوبی روگذر میدان شهید فهمیده از سمت ولیعصر به اتوبان پاسداران در آستانه بهره برداری قرار دارد و عملیات عرشه گذاری ضلع شمالی نیز توسط معاونت عمران شهرداری منطقه 5 آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه صد میلیارد تومانی برای اجرای پروژه روگذر میدان شهید فهمیده

هزینه صد میلیارد تومانی برای اجرای پروژه روگذر میدان شهید فهمیده