مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 23:402022-12-21بين الملل

دیدار نظامیان اوکراینی و صهیونیست در اراضی اشغالی


منابع عبری گزارش دادند که گروهی از گردان «آزوف» اوکراین اخیرا به اراضی اشغالی سفر کرده اند و با مقامات نظامی رژیم صهیونیستی دیدار کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه عبری جروزالم پست به تازگی در گزارشی خبر داد که گروهی از گردان آزوف اوکراین به فرماندهی ایلیا سامویلنکو وارد تل آویو شده و با مقامات نظامی صهیونیست دیدار کرده است.

شبکه المیادین ، عصر امروز (چهارشنبه)، به نقل از جروزالم پست اشاره کرد که فرمانده این گروه در زمان محاصره مجتمع فولاد آزوف استال فرمانده این گروه اسیر شد و در جریان عملیات تبادل اسرا در ماه سپتامبر آزاد شد.

طبق این گزارش، این گروه از نظامیان اوکراینی با تعدادی از مقامات نظامی رژیم صهیونیستی دیدار و با آن ها درباره عملیات روسیه گفت و گو کرده اند.

جروزالم پست اضافه کرد که این هیأت اوکراینی، روز پنجشنبه، برای رایزنی در خصوص دفاع از مجتمع فولاد آزوف استال در ماریوپل و مقابله با گزارش ها و اظهارات [طرف] روس درباره این گردان و جنگ مستمر [در اوکراین] با یکدیگر دیدار کرده اند.

این در حالی است که روزنامه عبری هاآرتص نیز چند روز پیش گزارش داده بود که تل آویو کمک اطلاعاتی خود به نظامیان اوکراینی را از طریق ناتو افزایش داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار نظامیان اوکراینی و صهیونیست در اراضی اشغالی

دیدار نظامیان اوکراینی و صهیونیست در اراضی اشغالی