مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 08:052022-12-22اقتصادي

پیوند مغز استخوان راهی برای درمان کامل بیماران صعب العلاج


مؤسس بخش پیوند مغز استخوان در اصفهان پیوند مغز استخوان را راهی برای درمان کامل بیماران صعب العلاج اعلام کرد.

- طالب آزرم در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پیوند مغز استخوان برای کشورهای غربی، رشته ای پردرآمد و پول ساز است و به طور میانگین هر عمل پیوند تا 400 هزار دلار هزینه دربردارد که با انجام عمل پیوند مغز استخوان علاوه بر درمان بیماران فراوان به طور قطع مسیری درآمدزا برای دولت نیز فراهم می شود.

وی گفت: در سال 69 با دست خالی و با امکانات محدودی که از آمریکا با خود به ایران آورده بودم مثل دارو، وسایل مصرفی و محیط کشت و کانتر کاملاً رایگان، بخش پیوند مغز استخوان را در اصفهان راه اندازی کردم.

مؤسس بخش پیوند مغز استخوان در اصفهان ادامه داد: با اتمام داروها و تجهیزات پزشکی، انجام عمل پیوند در اصفهان متوقف شد و به دلیل تغییر مدیریتی در وزارت بهداشت و درمان، سیاست حوزه سلامت نیز بکلی تغییر یافت.

این پزشک متخصص با اشاره به اینکه سیاست وزارت بهداشت در آن زمان درمان بیماری های واگیردار بود و در عمل، ثبات و تداوم کاری بخش پیوند مغز استخوان به تأخیر افتاد، بیان داشت: بخش پیوند مغز استخوان بیمارستان سیدالشهدا به بیماران اصفهانی و بیماران هفت استان مجاور سرویس می داد و اکنون نیز این مرکز درمانی با داشتن جدیدترین و پیشرفته ترین ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوند مغز استخوان راهی برای درمان کامل بیماران صعب العلاج

پیوند مغز استخوان راهی برای درمان کامل بیماران صعب العلاج