مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 08:452022-12-22سياسي

اردبیل در پرداخت و فرهنگ سازی زکات جز استان های پیشرو است


مدیر امور اجرایی زکات کمیته امداد کشور گفت: استان اردبیل به رغم شرایط خشکسالی در پرداخت و فرهنگسازی فریضه زکات جز استان های پیشرو و ممتاز است.

- حجت الاسلام محمدطاها مهری در حاشیه برگزاری جشنواره علمی، ترویجی و تکریمی زکات در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: جریان سازی خوبی در انجام فریضه واجب الهی ، زکات انجام شده و با برگزاری جشنواره های علمی، ترویجی و تکریمی سعی داریم تا این فریضه را با همراهی مبلغان، مروجان و نقش آفرینان در این حوزه توسعه داده و تقویت کنیم.

وی تصریح کرد: در 8 ماه امسال بیش از یک هزار و 700 میلیارد تومان زکات در کشور پرداخت شده که شورای مرکزی استان ها در رصد و جمع آوری زکات کشاورزان، زارعان و گروه های مختلف پیش قدم بودند.

مدیر امور اجرایی زکات کمیته امداد کشور فعالیت مناسب شورای زکات شهرستان ها، بخش ها و روستاها را در جمع آوری زکات یادآور شد و گفت: عمده هزینه کرد منابع حاصل از زکات در بخش تأمین معیشت و رفع فقر و محرومیت ها است و در کنار آن اجرای پروژه های عام المنفعه در قالب این طرح پیش بینی شده است.

حجت الاسلام مهری افزود: همکاران ما تلاش می کنند تا به محض جمع آوری زکات به سرعت مبالغ جمع آوری شده را در همان روستاها، شهرها و استان ها هزینه کرده و وضعیت رضایت بخشی را در تأمین معیشت مردم و تکمیل پروژه های ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیل در پرداخت و فرهنگ سازی زکات جز استان های پیشرو است

اردبیل در پرداخت و فرهنگ سازی زکات جز استان های پیشرو است