مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 08:452022-12-22اقتصادي

شمارش معکوس به صفر رسید؛ خودرویی وارد نشد


در حالی وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) دوشنبه هفته گذشته (21 آذر ماه) از واردات قریب الوقوع اولین محموله خودروهای وارداتی خبر داد تا فرآیندهای مربوط به ترخیص آن ها انجام شود که هفته وعده داده شده به پایان رسید اما هنوز خبری از واردات خودروها نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، از شهریور سال جاری طبق وعده معاون صنایع حمل ونقل وزارت صمت همه چشم انتظار واردات خودرو هستند.

این موعد کم کم به مهر ماه، آذر ماه و سپس به پایان امسال موکول شد.

اما تقریبا چند هفته ای است که وزارت صمتی ها اظهارات زیادی پیرامون واردات خودرو از قبیل به زودی شاهد ورود اولین خودروهای وارداتی به کشور خواهیم بود ، تعدادی از خودروها به پشت مرز رسیده اند ، ثبت سفارش چهار مجموعه واردکننده تکمیل و تایید نهایی برای واردات شده ، خودروهای یک مجموعه در هفته (هفته جاری منتج به اول دی ماه) وارد گمرک می شود ، 100 هزار دستگاه خودرو در سه ماهه باقی مانده از سال جاری و 100 هزار دستگاه در بهار 1402 وارد می شود و.

مطرح کرده اند؛ اما در نهایت دوشنبه هفته گذشته (21 آذر ماه)، سیدرضا فاطمی امین- وزیر صنعت، معدن و تجارت- در حاشیه یک مراسم خبر داد که هفته آینده نخستین محموله خودروهای وارداتی، وارد کشور می شود و بر همین اساس شمارش معکوس برای واردات اولین خودروهای خارجی آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمارش معکوس به صفر رسید؛ خودرویی وارد نشد

شمارش معکوس به صفر رسید؛ خودرویی وارد نشد