مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 08:502022-12-22ورزشي

برپایی جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب مازندران


جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب و روحانیان مازندارن در چهار رشته ورزشی با حضور 300 ورزشکار در شهرستان نکا آغاز به کار کرد.

- حجت الاسلام میثم نبوی مسئول بسیج طلاب مازندران در حاشیه افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این که این جشنواره در چهار رشته فوتسال، شنا، آمادگی جسمانی و تنیس روی میز با حضور 300 ورزشکار از 22 شهرستان استان آغاز شد، افزود: این جشنواره به همت سازمان بسیج طلاب و تربیت بدنی سپاه کربلا و به میزبانی شهرستان نکا برگزار شد.

وی با اشاره به برنامه های مختلف سازمان بسیج طلاب، ایجاد نشاط، شور، سلامت جسمانی را از جمله اهداف جشنواره فرهنگی ورزشی یاد کرد و گفت: تیم ها و نفرات برتر به جشنواره فرهنگی ورزشی که قرار است در شهرستان رامسر برگزار شود، راه می یابند.

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا نیز با تاکید برایجاد شور و نشاط انقلابی در ورزشگاه ها اظهار داشت: باید ورزشگاه ها و برترین های ورزشی دارای منش و الگوی جوانمردی باشند و حفظ روحیه انقلابی و اسلامی در ورزشگاه ها ضروری است.

حجت الاسلام رعایتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا نیز با اظهار این که این مسابقات ورزشی زمینه ای برای برگزاری مسابقات کشوری ورزشی فرهنگی طلاب کشور خواهد بود، افزود: ورزش جایگاه ویژه ای در جامعه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب مازندران

برپایی جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب مازندران