مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 10:052022-12-22بين الملل

پشت پرده سیاست یک بام و دو هوای بایدن در مورد توافق برجام چیست؟


یکی از دلایل اصلی که بایدن با تکیه بر آن به این نکته اشاره می کند که نمی تواند پایان توافق برجام را اعلام کند این است که اساسا وی به هیچ عنوان مایل نیست که مسؤولیت این ناکامی را بپذیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، به تازگی ویدئویی از جو بایدن رییس جمهور آمریکا منتشر شده که وی در آن از مرگ توافق برجام خبر می دهد با این حال به این نکته نیز اشاره می کند که او و دولتش به دلایل فراوانی، مایل به اعلام این مساله نیستند.

در این راستا اخیرا رابرت مالی نماینده ویژه دولت آمریکا در مساله ایران و مذاکره کننده ارشد این کشور در روند مذاکرات اتمی وین نیز در موضع گیری ادعا کرده که فرصت برای توافق از دست رفته و ایران پیشتر نیز بارها به توافقی که همه در مورد آن اجماع داشته اند، پشت کرده است .

  جان کربی سخنگوی وزارت دفاع آمریکا نیز به این نکته اشاره کرده که توافق برجام و احیای آن در شرایط کنونی در زمره اولویت های دولت آمریکا نیست.

این در حالی است که پیشتر حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان از سیاست های توام با دورویی واشنگتن انتقاد کرده بود و به این نکته اشاره کرده بود که آمریکایی ها جدای از مواضع تندی که در مورد ایران و مسائل این کشور اتخاذ کرده و می کنند، در پس پرده به طور مکرر اقدام به تبادل پیام می کنند و خواستار ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده سیاست یک بام و دو هوای بایدن در مورد توافق برجام چیست؟

پشت پرده سیاست یک بام و دو هوای بایدن در مورد توافق برجام چیست؟