مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 10:202022-12-22حوادث

وقوع 4 حادثه رانندگی در محورهای استان سمنان/ 2 نفر جان باختند


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع چهار حادثه رانندگی طی شبانه روز گذشته در محورهای استان خبر داد و گفت: در مجموع این حوادث دو نفر سر صحنه جان خود را از دست دادند.

- مظفر محمد خانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه هلال احمر طی شبانه روز گذشته به چهار حادثه رانندگی و 11 خودرو گرفتار در برف امداد رسانی کرده است، ابراز داشت: از این حوادث سه مورد برخورد دو خودرو با یکدیگر و یک مورد انحراف خودرو از جاده را شامل می شود.

وی با بیان اینکه دو نفر در صحنه تصادف جان خود را از دست دادند، افزود: تصادف تریلی و پژو 405 کیلومتر 45 محور دیباج - گلوگاه باعث مصدومیت دو نفر و فوت یک نفر شد و همچنین در حادثه انحراف از جاده و سقوط در دره پژو 405 محور اولنگ - رامیان مصدومیت یک نفر و فوت یک نفر را به همراه داشت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه تصادف پراید با کامیون کیلومتر 13 محور ایوانکی - گرمسار حادثه تلخ دیگری را رقم زد، ابراز داشت: در این حادثه چهار نفر مصدوم شدند که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

محمد خانی با بیان اینکه یک پراید نیز با غلطک راهداری کیلومتر 28 محور شاهرود - دامغان برخورد کرد، افزود: تنها مصدوم حادثه نیز پس از رها سازی برای ادامه سیر درمانی به اورژانس تحویل داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 4 حادثه رانندگی در محورهای استان سمنان/ 2 نفر جان باختند

وقوع 4 حادثه رانندگی در محورهای استان سمنان/ 2 نفر جان باختند