مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 10:352022-12-22اقتصادي

لزوم ایجاد پایانه سورت و بسته بندی محصولات کشاورزی در فارس


معاون وزیر صمت بر لزوم ایجاد پایانه سورت و بسته بندی محصولات کشاورزی در فارس تاکید کرد و گفت: تلاش خواهیم کرد از سرمایه گذاران قطری و اماراتی کمک بگیریم تا هاب بزرگ صادرات محصولات کشاورزی در فارس را راه اندازی کنیم.

- ایسنا/فارس معاون وزیر صمت بر لزوم ایجاد پایانه سورت و بسته بندی محصولات کشاورزی در فارس تاکید کرد و گفت: تلاش خواهیم کرد از سرمایه گذاران قطری و اماراتی کمک بگیریم تا هاب بزرگ صادرات محصولات کشاورزی در فارس را راه اندازی کنیم.

علیرضا پیمان پاک شامگاه چهارشنبه 30 آذرماه یکم دی ماه با حضور در میز ملی انجیر و انار در شهرستانهای استهبان و نی ریز بیان کرد: شیوه فروش، هرساله تغییر می کند و کالاها در فضای رقابت قرار می گیرند.

او ادامه داد: انتخاب صحیح بازار با در نظر گرفتن عوامل تاثیرگذار بر آن نقش بسزایی در افزایش رقابت صادراتی و رشد صادرات کالاها دارد.

پیمان پاک با اشاره به اینکه شاهد تلاش دولت در توسعه صادرات هستیم و اقدامات خوبی در این خصوص انجام شده است، تصریح کرد: تلاش برای توسعه بازارهای هدف صادراتی و شناخت بِرندها مدنظر است، چرا که هر کشوری در تلاش است یک دلار بیشتر سهم بازار را بدست بیاورد.

رییس سازمان توسعه تجارت ایران عنوان کرد که علی رغم کارشکنی هایی که وجود دارد؛ تحریم هیچ وجود خارجی ندارد، چرا که اصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد پایانه سورت و بسته بندی محصولات کشاورزی در فارس

لزوم ایجاد پایانه سورت و بسته بندی محصولات کشاورزی در فارس