مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 10:502022-12-22سياسي

امیر واحدی: جوانان باید سواد رسانه ای خود را تقویت کنند


فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به اینکه جوانان در خط مقدم مقابله با جنگ شناختی دشمن قرار دارند تاکید کرد: جوانان باید سواد رسانه ای خود را تقویت کنند تا بتوانیم پوزه دشمن را در این عرصه نیز به خاک بمالیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار با کارکنان وظیفه و سربازان نیروی هوایی ارتش به مناسبت گرامیداشت شب یلدا در قالب شبی با فرمانده برگزار شد ضمن تبریک و شادباش با اشاره به جنگ شناختی دشمن اظهار کرد: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر جنگ ادراکی در قالب جنگ های ترکیبی به دنبال اعتمادزدایی و گسست نسلی هستند لذا تنها راه خنثی سازی چنین تهدیداتی ارتقاء روحیه جهادی، امیدآفرینی و بصیرت افزایی دینی است.

امیر سرتیپ واحدی گفت: جوانان در خط مقدم مقابله با جنگ شناختی دشمن قرار دارند که علاوه بر لزوم ایجاد حریمی امن و ایمن در فضای مجازی و رسانه های بیگانه باید سواد رسانه ای خود را بیش از پیش تقویت کنند تا انشالله بتوانیم به همت این جوانان پوزه دشمن را در این عرصه نیز به خاک بمالیم.

وی خطاب به سربازان تصریح کرد: شما عزیزان میراث دار کسانی هستید که حتی یک قدم از پای آرمان ها و اعتقادات خود عقب نکشیده و همواره در جبهه های حق علیه باطل ترس را تراساندند و هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر واحدی: جوانان باید سواد رسانه ای خود را تقویت کنند

امیر واحدی: جوانان باید سواد رسانه ای خود را تقویت کنند