مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 10:552022-12-22ورزشي

2–2 های جنجالی داربی/ از درگیری و اخراج تا گل های لحظه آخری!


در 99 تقابل گذشته دو تیم استقلال و پرسپولیس، 7 بار نتیجه بازی داربی با تساوی 2 بر 2 به پایان رسیده است؛ نتایجی که با جنجال و حاشیه های منحصر به فرد خود همراه بوده است.

- 2–2 های جنجالی داربی/ از درگیری و اخراج تا گل های لحظه آخری! در 99 تقابل گذشته دو تیم استقلال و پرسپولیس، 7 بار نتیجه بازی داربی با تساوی 2 بر 2 به پایان رسیده است؛ نتایجی که با جنجال و حاشیه های منحصر به فرد خود همراه بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داربی 99 پایتخت، در چارچوب هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر میان دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار شد که این بازی پرگل در نهایت با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

روزبه چشمی و ارسلان مطهری گلزن های استقلال در این داربی بودند و گولسیانی، موفق شد 2 گل سرخ پوشان پایتخت را در این مسابقه به ثمر برساند.

معمولا داربی های انگشت شماری پیش آمده است که پرگل به پایان برسد اما داربی های پرگل، اغلب با حاشیه ها و جنجال های خاص خود همراه بوده است.

به بهانه تساوی 2 بر 2 دو تیم استقلال و پرسپولیس در داربی 99، در این گزارش قرار است به مرور داربی هایی بپردازیم که با تساوی 2 بر 2 به پایان رسیده است.

در 99 تقابل گذشته استقلال و پرسپولیس در داربی، 7 بازی با تساوی 2 بر 2 پایان یافته است که در شرح این بازی ها را در زیر می خوانید: دیدار سی و نهم، 30 دی 1373 پرسپولیس 2 - 2 استقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2–2 های جنجالی داربی/ از درگیری و اخراج تا گل های لحظه آخری!

2–2 های جنجالی داربی/ از درگیری و اخراج تا گل های لحظه آخری!