مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 10:552022-12-22بين الملل

ایران قادر به تولید موشک های بین قاره ای است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مقام های رژیم صهیونیستی روز گذشته (چهارشنبه) با اعتراف به پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در زمینه فناوری فضایی تصریح کردند که جمهوری اسلامی ایران قادر است از فناوری ای که برای موشک های خود در برنامه فضایی مورد استفاده قرار می دهد، - مقام های رژیم صهیونیستی با اعتراف به توانمندی موشکی ایران، گفته اند که فناوری فضایی ایران قادر به تولید موشک های بالستیک بین قاره ای است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مقام های رژیم صهیونیستی روز گذشته (چهارشنبه) با اعتراف به پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در زمینه فناوری فضایی تصریح کردند که جمهوری اسلامی ایران قادر است از فناوری ای که برای موشک های خود در برنامه فضایی مورد استفاده قرار می دهد، برای ساخت موشک های بالستیک قادر به حمل کلاهک های هسته ای استفاده کند.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص گزارش کرد مقام های اسراییلی می گویند که ایران قادر به استفاده از فناوری فضایی برای توسعه قابل توجه برد موشک های متعارف خود است.

بر اساس این گزارش، مقام های رژیم صهیونیستی همچنین تأکید کرده اند که دو موشک ذوالجناح و قائم-100 که ایران برای پرتاب ماهواره به مدار تولید کرده، قابلیت های مشابهی از جمله موتور ها و مخازن سوختی دارد که قادر است سوخت جامد را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران قادر به تولید موشک های بین قاره ای است

ایران قادر به تولید موشک های بین قاره ای است