مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 11:102022-12-22اقتصادي

ورود سازمان بازرسی به واگذاری بلوک 12 درصدی شرکت هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس


سازمان بازرسی کل کشور طی نامه ای خواستار تجدیدنظر در واگذاری بلوک 12 درصدی شرکت هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس در بازار بورس شد.

- سازمان بازرسی کل کشور طی نامه ای خواستار تجدیدنظر در واگذاری بلوک 12 درصدی شرکت هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس در بازار بورس شد.

در گزارش سازمان بازرسی ضمن اشاره به اهمیت جایگاه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به عنوان یکی از ارزشمندترین شرکت های بازار سرمایه ایران که نقش مهمی در تولید ناخالص داخلی ایفا کرده و در رده نخست ارزآوری برای کشور قرار دارد، ایرادات شکلی و ماهوی به فرآیند واگذاری وارد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مطابق بررسی های بازرسان سازمان بازرسی و به استناد ماده 4 دستورالعمل نحوه تشکیل جلسات هیات واگذاری موضوع ماده 39 قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی، جلسات هیات باید حضوری و با حضور حداقل 4 نفر از اعضا برگذار شود، به نحوی که حداقل 2 نفر از آنان دارای حق رای باشند و مصوبات با اکثریت آرای حاضرین اعتبار دارد.

این در حالی است که در واگذاری صورت گرفته تنها سه نفر از اعضا (شامل2 نفر دارای حق رای و یک نفر عضو ناظر بدون حق رای) حضور داشته اند.

همچنین از 2 نفر دارای حق رای، یک نفر رای مخالف و دیگری رای موافق داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سازمان بازرسی به واگذاری بلوک 12 درصدی شرکت هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس

ورود سازمان بازرسی به واگذاری بلوک 12 درصدی شرکت هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس