مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 11:252022-12-22سياسي

اجرای 7 ویژه برنامه به مناسبت سالروز تاسیس نهضت سوادآموزی در ایلام


معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام از اجرای هفت ویژه برنامه به مناسبت سالروز تاسیس نهضت سواد آموزی در ایلام خبر داد.

- بهروز حیدری معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری در درجه اول توسعه سواد و درجه دوم تعمیق سواد مورد نظر بوده و نباید کار متوقف شود، طی بیش از 4 دهه از تشکیل نهضت سوادآموزی مسیر پیشرفت تعلیم و تربیت در سطح کشور به سرعت در حال افزایش بوده که این نشان دهنده مسئولیت پذیری و اقدامات مهم انجام شده در بدنه نهضت سوادآموزی است.

وی افزود: علاوه بر بی سوادی مطلق باید برای کم سوادان که جزء جامعه هدف بوده از طریق دوره های تحکیم و انتقال برنامه ریزی شود.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان بیان کرد: در سال 1401 طرح های سوادآموزی در استان از جمله طرح باشگاه سوادیار، طرح سوادآموزی بزرگسالان با نیازهای ویژه با همکاری سازمان بهزیستی و اداره آموزش وپرورش استثنایی استان، پالایش اطلاعات بازماندگان از تحصیل در راستای اجرای برنامه های قرارگاه جهادی نصیب، پالایش مدرسه محور، پالایش اطلاعات لیست بی سوادان کمیته امداد امام خمینی(ره) بهزیستی و اداره کل زندان ها و جهاد کشاورزی، طرح توسعه سواد زنان عشایری و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 7 ویژه برنامه به مناسبت سالروز تاسیس نهضت سوادآموزی در ایلام

اجرای 7 ویژه برنامه به مناسبت سالروز تاسیس نهضت سوادآموزی در ایلام