مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 11:352022-12-22سياسي

ضرورت توجه به حوزه پرورشی و جدیت در شناسایی بازماندگان از تحصیل خراسان شمالی


استاندار خراسان شمالی بر ضرورت توجه به حوزه پرورشی، جدیت در اجرای طرح غربالگری دانش آموزان و شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل استان تاکید کرد.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی بر ضرورت توجه به حوزه پرورشی، جدیت در اجرای طرح غربالگری دانش آموزان و شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل استان تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد رضا حسین نژاد، یکم دی ماه در سومین جلسه شورای پشتیبانی سواد آموزی استان و نهمین شورای آموزش و پرورش با تاکید بر اعتلای وضعیت آموزشی استان، اظهار کرد: فراهم کردن بستر شناسایی سواد آموزان توسط دستگاه های اجرایی ضروری است.

وی با اشاره به اینکه قوی ترین رخنه در دوران کرونا، کم توجهی به مباحث پرورشی بوده است، تصریح کرد: در شرایط جهاد تبیین ذهن مربیان نهضت سواد آموزی فقط نباید نحوه فراگیری خواندن و نوشتن باشد؛ بلکه بصیرت افزایی و توجه به حوزه پرورشی را نیز مورد توجه و تاکید قرار دهند.

حسین نژاد با تاکید بر شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل نیز افزود: فرمانداران شهرستان ها با یک نقشه راه مشخص درصدد شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل باشند.

وی خاطرنشان کرد: طرح ارتقای سلامت در سال های گذشته در حد پر کردن فرم ها و معاینات بالینی بوده اما امسال توجه به سلامت روان در کنار سلامت جسم از نقاط قوت این طرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به حوزه پرورشی و جدیت در شناسایی بازماندگان از تحصیل خراسان شمالی

ضرورت توجه به حوزه پرورشی و جدیت در شناسایی بازماندگان از تحصیل خراسان شمالی