مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 11:502022-12-22اقتصادي

خیرین به کمک تجهیز تنها بیمارستان خرم دره آمدند


رییس بیمارستان بوعلی سینا خرم دره،گفت: با خرید 20 تخت با هزینه بالغ بر250 میلیون تومان و کمک خیرین، بخش داخلی مردان بیمارستان بوعلی سینای خرم دره تجهیز شد.

- امین بابایی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به پیشرفت 80 درصدی تجهیز بخش NICU بیمارستان بوعلی سینای خرم دره، اظهار کرد: با اخذ مجوز جهت تهیه تخت و تجهیزات مربوط به NICU این مرکز، واحد فوق آماده بهره برداری است.

وی همچنین تصریح کرد: با توجه به نیاز مبرم به دستگاه C-ARM و اعزام بیماران به شهرهای دیگر، لذا این مرکز توانست بودجه آن را در فروردین 1400 از طریق هیئت دولت و وزارت بهداشت تأمین و در شهریور 1401 در محل اتاق عمل نصب شد که به دلیل مراحل تهیه مجوزها هنوز افتتاح نشده است.

بابایی ادامه داد: با توجه به نیاز مبرم این مرکز به تخت C-ARM، در این مرکز، منابع مالی آن توسط خیرین به مبلغ 260 میلیون تومان تأمین و به زودی در اختیار این مرکز قرار داده می شود.

وی با اشاره به خریداری سِت اعمال نروسرجری و نیاز به ست های جراحی تخصصی برای این مرکز، گفت: این ست ها توسط خیرین با هزینه بالغ بر 100 میلیون تومان تأمین و در اختیار اتاق عمل این مرکز قرار گرفت.

رییس بیمارستان بوعلی سینا خرمدره خاطرنشان کرد: با توجه به قدیمی و مستهلک شدن دستگاه سابق مرکز و نیاز به تهیه دستگاه جدید، دستگاه اتوآنالایزر با هزینه بالغ بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرین به کمک تجهیز تنها بیمارستان خرم دره آمدند

خیرین به کمک تجهیز تنها بیمارستان خرم دره آمدند