مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 11:552022-12-22سياسي

رییس دانشگاه تهران با خانواده زنده یاد محمد فلاح همدردی کرد


رییس دانشگاه تهران با خانواده یک دانشجو که در جریان ناآرامی های اخیر از سوی اغتشاشگران مورد هدف حمله قرار گرفته و جان خود را از دست داده بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران،  سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران در دیدار با خانواده زنده یاد محمد فلاح دانشجوی کارشناسی ارشد علوم سیاسی دانشکده حقوق و علوم سیاسی که در جریان ناآرامی های اخیر مورد حمله اغتشاشگران قرار گرفت، گفت: هر خونی که در راه نظام اسلامی و حفظ عزت ملی ریخته می شود، ما را در راه دفاع از اسلام و نظام اسلامی مصمم تر خواهد کرد.

رییس دانشگاه تهران افزود: در روزهایی که دانشگاه تهران هم شاهد التهابات بود، متأسفانه دانشجویانی که تعدادشان زیاد نبود، تلاش می کردند که با عدول از چارچوب های اعتراض و نقد عالمانه، نظم دانشگاه را به هم بزنند.

البته بر اساس ارزیابی ها، دانشگاه تهران در مقایسه با دانشگاه های دیگر دوره موفقی را پشت سر گذاشت و این ناآرامی ها را با کمترین صدمات سپری کرد.

وی افزود: هر چند که تمام تلاش ما معطوف به این بود که از معترضین در دانشگاه حفاظت و حراست کنیم و با مجاهدت های شبانه روزی برخی همکاران در این امر موفق بودیم، اما شاهد هستیم که یکی از بهترین دانشجویان ما از سوی اغتشاشگران در شهر محل سکونت خود مورد حمله ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه تهران با خانواده زنده یاد محمد فلاح همدردی کرد

رییس دانشگاه تهران با خانواده زنده یاد محمد فلاح همدردی کرد