مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 12:002022-12-22سياسي

مردم چهارمحال و بختیاری همواره سلحشوری خود را در دفاع از مرزهای کشور ثابت کرده اند


مردم این استان همواره سلحشوری خود را در دفاع از مرزهای کشور ثابت کرده اند و با تقدیم شهید امنیت شهید محمد گودرزی بار دیگر وفاداری خود را ثابت کردند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مردم این استان همواره سلحشوری خود را در دفاع از مرزهای کشور ثابت کرده اند و با تقدیم شهید امنیت"شهید محمد گودرزی" بار دیگر وفاداری خود را ثابت کردند.

غلامعلی حیدری یکم دی ماه در آیین تشییع پیکر شهید پاسدار ستوان دوم محمد گودرزی با اشاره به اینکه مردم چهارمحال و بختیاری بارها وفاداری خود را به انقلاب اسلامی نشان داده اند، اظهار کرد: مردم این استان در دوران دفاع مقدس و پس از آن شهدای بسیاری را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده اند و همواره در میدان هستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: در دهه 70 زمانی که مزدوران قصد داشتند که استان کردستان را به آشوب بکشند، تیپ قمر بنی هاشم(ع) در منطقه حضور پیدا کردند و با تقدیم شهدا، امنیت و ثبات را به کشور و مردم کردستان هدیه کردند.

وی با بیان اینکه امروز سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) در سیستان و بلوچستان در حفظ امنیت از مرزهای کشور حضور دارد، گفت: مردم چهارمحال و بختیاری همواره سلحشوری خود را در دفاع از مرزهای کشور ثابت کرده اند و با تقدیم شهید امنیت شهید محمد گودرزی بار دیگر وفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم چهارمحال و بختیاری همواره سلحشوری خود را در دفاع از مرزهای کشور ثابت کرده اند

مردم چهارمحال و بختیاری همواره سلحشوری خود را در دفاع از مرزهای کشور ثابت کرده اند