مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 12:152022-12-22سياسي

اجزه ندهیم دشمن در سیستان و بلوچستان دو قطبی ایجاد کند


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: دو قطبی سازی ضررش به مراتب سخت تر، ترمیم آن سخت تر و زمان برتر است، نباید اجازه دهیم دشمن در استان دو قطبی ایجاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نیکشهر، آیت الله مصطفی محامی در جمع مردم شهرستان نیکشهر اظهار کرد: اتحاد و انسجام و وحدت مردم، بصیرت و همراهی با انقلاب در نیکشهر مشهود است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: به گفته مسؤولان پروژه های مختلفی برای عمران و آبادانی نیکشهر در دستور کار است که امیدواریم زودتر به ثمر برسد.

وی ادامه داد: هر چقدر انسجام و اتحاد مردم با خودشان مسؤولان بیشتر باشد زودتر شاهد روند توسعه و آبادانی منطقه خواهیم بود.

امام جمعه زاهدان با اشاره به دیداری که سالهای قبل با علما و سران طوایف استان در زاهدان داشت، گفت: آنجا مطرح کردم استان اکنون  تبدیل به یک کارگاه سازندگی شده و صدها طرح و پژروه در حال انجام است که اگر ناامنی ایجاد شود و احساس نا امنی افزایش پیدا کند دودش به چشم مردم استان می رود.

وی اضافه کرد: در ماه های اخیر اقدامات بدی در سطح استان و شهر زاهدان رخ داد بهانه هایی بود و بهانه هایی ایجاد شد که سبب آشوب گری، حمله به کلانتری، تیراندازی به نمازگزار، تخریب اموال خصوصی و عمومی و حوادثی نظیر اینها رخ داد که ناراحت کننده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجزه ندهیم دشمن در سیستان و بلوچستان دو قطبی ایجاد کند

اجزه ندهیم دشمن در سیستان و بلوچستان دو قطبی ایجاد کند