مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 12:252022-12-22حوادث

قاچاقچیان مواد با 24 کیلو تریاک زمین گیر شدند


جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری 3 سوداگر مرگ و کشف 24 کیلو و 600 گرم تریاک در محورهای مواصلاتی شهرستان بویین زهرا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ داوود عبدالمالکی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر خرید مقادیری مواد مخدر توسط دو نفر از قاچاقچیان سابقه دار از مرزهای شرقی و انتقال آن به استان قزوین، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی پلیس مشخص شد 3 قاچاقچی با 2 دستگاه خودرو در حال انتقال محموله مورد نظر از محورهای مواصلاتی بویین زهرا هستند که پس از هماهنگی قضایی و استقرار در مسیر مورد نظر هر دو خودرو در ورودی شهر بویین زهرا شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه متوقف شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودروی متهمان مقدار 24 کیلو و 600 گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف کردند.

سرهنگ عبدالمالکی با اشاره به اینکه 3 نفر متهم دستگیر شده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل شدند، خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق موادمخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود و سوداگران مرگ بدانند پلیس بدون هیچ مماشاتی با قاطعیت با آنها برخورد می کند و از شهروندان می خواهیم، اخبار و اطلاعات خود رادر این خصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاقچیان مواد با 24 کیلو تریاک زمین گیر شدند

قاچاقچیان مواد با 24 کیلو تریاک زمین گیر شدند