مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 12:452022-12-22سياسي

دشمن در اغتشاشات اخیر به دنبال 3 راهبرد بود


نایب رییس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:دشمن در اتفاقات اخیر به دنبال سه راهبرد پشیمان سازی، آشفته سازی و ناامیدسازی از آینده علیه جمهوری اسلامی ایران بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم عزیزی صبح پنجشنبه در جلسه شورای مدیران شهرداری شیراز نسبت به تشریح مسائل چند ماه اخیر و پشت پرده اغتشاشات اخیر طبق راهبردهایی که دشمن با یک بهانه ایجاد کرده بود، پرداخت.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در بخشی از سخنان خود به بررسی ریشه ناآرامی های اخیر پرداخت و اظهار کرد: دشمن در اتفاقات اخیر به دنبال سه راهبرد پشیمان سازی از گذشته، آشفته سازی از حال و ناامید سازی از آینده علیه جمهوری اسلامی بوده است.

به گفته این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی؛ دشمن سعی می کند با بهره گیری از بی ثبات سازی، بحران آفرینی و القای ناکارآمدی، نظام جمهوری اسلامی را با چالش مواجه کند.

عزیزی در ادامه تصریح کرد: نظام سلطه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون از همه ظرفیت های خود علیه جمهوری اسلامی استفاده کرده و چون نظام مقدس اسلامی همانند باطل السحر اقدامات آنها بوده، اکنون به سمت جنگ ترکیبی رفته است و با سوءاستفاده از برخی مسائل، این ناآرامی را به وجود آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در اغتشاشات اخیر به دنبال 3 راهبرد بود

دشمن در اغتشاشات اخیر به دنبال 3 راهبرد بود