مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 12:502022-12-22سياسي

مدل سنتی ارتباطات یک سویه با مخاطب است، مدل جدید تعاملی و مدل آینده هوشمند است


باید به سمت تعامل با مخاطب برویم و از حالت اطلاع رسانی صرف و بدون ارتباط خارج شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا هفتمین جلسه آموزشی کارشناسان روابط عمومی شهرداری های مناطق 22گانه تهران با تدریس حمید ضیایی پرور استاد دانشگاه،کارشناس رسانه و فضای مجازی و مدرس روابط عمومی  برگزار شد.

وی در این برنامه در رابطه با تغییرات وب و تعاملی شدن آن گفت: از سال 2000 به بعد وب2 به وجود آمد و حالت تعاملی ایجاد شد و ارتباط یک سویه دو سویه شد، قبلاً رسانه ها یک محتوا را در سطح انبوه برای همه تولید می کردند اما رسانه های جدید اجتماعی امکان تعامل کاربرها را فراهم می کنند، شبکه اجتماعی کاربرد رسانه را ندارند.

در شبکه های اجتماعی گروهی که ایجاد می شود ارتباط بین اعضا زیاد است و تعامل بالایی با یکدیگر دارند و میزان ارتباط بین آنها با همه دسترسی یکسانی است، شفاف، صریح و بی رحم هستند و همه حق دسترسی یکسانی دارند و هیچ رصدکننده ای در آنها نیست، عملاً داده کاوی شبکه های اجتماعی غیر ممکن است.

وی گفت: رسانه های اجتماعی مرز بین شبکه اجتماعی و رسانه ارتباط جمعی هستند، رسانه ارتباط جمعی فرستنده اندک و گیرنده انبوه است مثل رادیو و تلویزیون، در شبکه اجتماعی محدود و بسته هستند و برای ورود به آنها باید عضویت داشته باشید مثل فیسبوک ولی در رسانه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدل سنتی ارتباطات یک سویه با مخاطب است، مدل جدید تعاملی و مدل آینده هوشمند است

مدل سنتی ارتباطات یک سویه با مخاطب است، مدل جدید تعاملی و مدل آینده هوشمند است