مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 13:012022-12-22سياسي

امام جمعه موقت تهران خطاب به مستکبران: عمامه روحانیت کفن ماست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی ظهر امروز در مراسم یادواره 152 شهید روحانی و طلبه استان گیلان در مصلی امام خمینی(ره) رشت، با بیان اینکه علما و جامعه روحانیت در طول تاریخ در خط مقدم شهادت بوده و با نثار جان خود منجر به ماندگاری این نظام مقدس شدند، اظهار کرد: جامعه روحانیت با حضور خود در جبهه ، باعث افزایش روحیه معنوی رزمندگان اسلام شده و بعضا با حضور در عملیات های متعدد با نثار خون های پاک خود باعث حفظ این نظام مقدس شدند.

وی با اشاره به نقش انبیا و علما در ترغیب مردم به دین مبین اسلام گفت: تمامی انبیا مأمور بودند برای نجات بشر حکومت تشکیل داده و فرهنگ سازی کنند تا مردم با آگاهی در برکات دین مبین اسلام به آن رجوع کنند.

امام جمعه موقت تهران با تأکید بر لزوم توجه به نقش مردم در اشاعه فرهنگ اسلام در جامعه بیان کرد: تا مردم قیام نکنند قیام انبیا فایده ای ندارد به این منظور است که تمام علمای عالم، انبیا، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تأکید بر افزایش بصیرت مردم در طول تاریخ داشتند زیرا بدون افزایش بصیرت مردم، هیج موفقیتی حاصل نمی شود.

صدیقی یکی از اهداف استکبار از اعمال فشار علیه جمهوری اسلامی را نابودی حاکمیت اسلامی دانست و بیان کرد: رییس جمهور خبیث آمریکا، رییس جمهور ذلیل فرانسه و انگلیس، آن روب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت تهران خطاب به مستکبران: عمامه روحانیت کفن ماست

امام جمعه موقت تهران خطاب به مستکبران: عمامه روحانیت کفن ماست