مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 13:352022-12-22سياسي

جمع آوری 11 هزار میلیارد تومان کمک های مردمی توسط کمیته امداد


معاون توسعه مشارکت های کمیته امداد با اشاره به جمع آوری 11 هزار میلیارد تومان کمک های مردمی در 8 ماهه امسال گفت: 7 هزار میلیارد تومان از این مبلغ مربوط به شورای زکات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب الله آسوده پیش از ظهر پنجشنبه در همایش علمی، ترویجی و تکریمی زکات استان گیلان در تالار مرکزی رشت با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر اهمیت پرداخت زکات اظهار کرد: جریان سازی پرداخت زکات در استان ها انجام شده و رویکرد ما در سال آینده تحقق این موضوع در سطح شهرستان ها است.

معاون توسعه مشارکت های کمیته امداد با اشاره به تصویب آیین نامه اجرایی زکات در روز گذشته بیان کرد: دستگاه های عضو شورای زکات حول محور نماینده ولی فقیه در استان ها و شهرستان ها مبنی بر فرهنگ سازی پرداخت زکات اقدام می کنند.

آسوده تصریح کرد: اگر به ابعاد اقتصادی زکات توجه شود فقر مطلق ریشه کن می شود.

وی با بیان اینکه در 8 ماهه امسال، 11 هزار میلیارد تومان کمک های مردمی توسط کمیته امداد کشور جمع آوری شد، افزود: 7 هزار میلیارد تومان از این مبلغ مربوط به شورای زکات است.

آسوده با بیان اینکه مبلغ 370 میلیارد تومان صدقه در 8 ماهه نخست امسال جمع آوری شد، عنوان کرد: 2 میلیون و 250 هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد هستند و از ما مستمری دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 11 هزار میلیارد تومان کمک های مردمی توسط کمیته امداد

جمع آوری 11 هزار میلیارد تومان کمک های مردمی توسط کمیته امداد