مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 14:002022-12-22اقتصادي

مجوز مناطق غیرفعال گردشگری البرز لغو می شود


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز گفت: مجوز مناطق غیر فعال گردشگری نیز پس از تصویب شورای سرمایه گذاری حذف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یحیی دارایی پنج شنبه در بازدید از چند پروژه گردشگری استان اظهار کرد: حمایت از سرمایه گذاران، رفع مشکلات، کوتاه کردن روند اداری و ایجاد مشوق های لازم برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری و صنایع دستی یکی از اولویت های استان است.

وی افزود: در سطح شهرستان کرج، از سه پروژه بزرگ، شامل یک هتل پنج ستاره، مرکز تفریحی و سرگرمی واقع در خیابان سرحدآباد و همچنین سفره خانه سنتی با بیش از 40 میلیارد تومان سرمایه گذاری بازدید شد که همگی جزو طرح های مهم استان هستند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز از اصلی ترین برنامه ها را بازدید از تمام پروژه های گردشگری و بررسی مشکلات به صورت حضوری عنوان کرد و گفت: قصد داریم با همکاری معاون سرمایه گذاری، نشستی برگزار و مشکلات در سطح استان و ملی بررسی و رفع شوند.

وی با اشاره به وجود 17 منطقه سرمایه گذاری نمونه در استان، اظهار کرد: 7 منطقه نمونه، دارای سرمایه گذار است و تاکید بر حمایت و فراهم کردن تسهیلات برای مناطق فعال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز مناطق غیرفعال گردشگری البرز لغو می شود

مجوز مناطق غیرفعال گردشگری البرز لغو می شود