مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 14:452022-12-22اقتصادي

تعدادی از پروژه های پردیس با حضور استاندار تهران افتتاح شد


صبح امروز با حضور استاندار تهران و دیگر مسئولان، تعدادی از پروژه های شهرستان پردیس افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، صبح امروز با حضور استاندار، معاونین استاندار، امام جمعه، فرماندار و دیگر مسئولان شهری و شهرستانی تعدادی از پروژه های این شهرستان افتتاح شد.

بنابراین گزارش، استاندار تهران با حضور در مزار شهدای گمنام سعیدآباد جاجرود، ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدا در اولین برنامه ساختمان شهرداری سعید آباد جاجرود با اعتبار حدود 20 میلیارد تومان در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع و با زیربنای 1800 متر در سه طبقه را افتتاح کرد.

در ادامه بوستان پردیسان با 22 هزار متر مربع و اعتبار 210 میلیارد ریال با 28 واحد خدماتی و تجاری برای ساماندهی صنایع دستی و خود اشتغالی در شهر پردیس مورد بهره برداری قرار گرفت.

سپس مسئولان پارکینگ خودروهای سنگین پردیس را با 7500 متر مربع اعتبار 70 میلیارد ریالی افتتاح کردند که این پارکینگ دارای محوطه پارک خودروهای سنگین، همراه اتاق استراحت و خدمات رفاهی جانبی است.

همچنین مرکز شماره گذاری خودرو 1400 متر مربع اعتبار 50 میلیارد ریال با 500 متر مربع سوله و مجموعه اداری و میدان فرهنگ در بلوار خلیج فارس شمالی شهر پردیس افتتاح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعدادی از پروژه های پردیس با حضور استاندار تهران افتتاح شد

تعدادی از پروژه های پردیس با حضور استاندار تهران افتتاح شد