مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 14:502022-12-22اقتصادي

لزوم همکاری دانشگاه آزاد و جهاددانشگاهی بوشهر


رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: همکاری با مجموعه جهاددانشگاهی پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی را در حوزه های کارآفرینی و تولید دانش بنیان دو چندان می کند.

- سروش حیدری پنجشنبه اول دی با حضور در غرفه جهاددانشگاهی بوشهر در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار با تبریک هفته پژوهش اظهار کرد: بعد از حدود سه سال وقفه برپایی این نمایشگاه به دلیل شیوع بیماری کرونا امسال این نمایشگاه برگزار شد و دانشگاه ها و شرکت های بزرگ گرد هم آمدند.

وی اضافه کرد: برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار علاوه بر کمک به معرفی محصولات و دستاوردها سبب ایجاد همدلی و وفاق بین مراکز مختلف علمی می شود و از موازی کاری جلوگیری می کند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با بیان اینکه این نمایشگاه در سال های آینده با کیفیت بهتری برگزار خواهد شد، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این نماشگاه غرفه داشت و سعی کرد دستاوردهای خود را با توجه به فضای محدود در معرض نمایش قرار دهد.

حیدری حضور صنعت گران در این نمایشگاه ایده آل نیست، ادامه داد: انتظار می رود که همه صنایع در این نمایشگاه حضور می یافتند و فضا برای گفت وگو، بحث و عقد قرارداد میسر شود اما با توجه شرایط نتیجه رضایت بخش بود و امیدواریم در سالهای آینده شرایط بهتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم همکاری دانشگاه آزاد و جهاددانشگاهی بوشهر

لزوم همکاری دانشگاه آزاد و جهاددانشگاهی بوشهر