مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 15:052022-12-22اقتصادي

تیم اقتصادی دولت ضعیف است


رییس مجمع نمایندگان استان گیلان با انتقاد از تیم اقتصادی دولت این تیم را ضعیف خواند و ضمن درخواست جمع آوری آن گفت که در حال حاضر دائما شاهد گرانی کالاها و نوسانات نرخ ارز و سکه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سید کاظم دلخوش ظهر امروز در همایش سالانه علمی، ترویجی و تکریمی زکات استان گیلان در تالار مرکزی رشت با بیان اینکه در بحث انفاق و صدقه در قرآن و اسلام توصیه های زیادی شده است، اظهار کرد: عطایای الهی نظیر همین زکات در دست حاکم شرع قرار دارد که باید در زمینه توسعه جامعه استفاده شود.

وی با بیان اینکه زکات از ویژگی های مهم دنیای اسلام و عطایای خداوند متعال محسوب می شود، گفت: باید از آیات قرآن کریم و فرمایشات بزرگان برای حل مشکلات جامعه بهره بگیریم بنابراین در مجلس تلاش کردیم هفت ماده را در مورد زکات تدوین و تنظیم کنیم.

نماینده مردم شهرستان صومعه سرا در مجلس با اشاره به اینکه در طرح زکات آوردیم که هرچه قدر زکات در جامعه جمع آوری شد را برنامه و بودجه موظف است به این حوزه یعنی کمک به محرومان اختصاص دهد، تصریح کرد: مجلس آمادگی دارد در خلال تدوین تلفیق بودجه سال و قانون نویسی از ظرفیت دست اندرکاران زکات کشور و کمیته امداد برای تأمین معاش و اقتصاد مردم قشرهای محروم بهره بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم اقتصادی دولت ضعیف است

تیم اقتصادی دولت ضعیف است