مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 15:102022-12-22اجتماعي

481 اتاق بهداشت مدارس استان تجهیز شده است


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان از تجهیز 481 اتاق بهداشت مدارس استان خبر داد و گفت: در سال تحصیلی جاری مبلغ یک میلیارد تومان به همین منظور اختصاص یافته است.

- افشین خوش گوار، در آیین نمادین افتتاحیه 120 اتاق بهداشت مدارس استان، در سالن ورزشی استاد پژوهش بهاران سنندج برگزار شد، با بیان اینکه در دولت سیزدهم و سیاست های ابلاغی وزارت آموزش و پرورش، نگاه تمام ساحتی به همه حوزه ها وجود دارد، تربیت شهروند مطلوب را هدف غایی سند تحول بنیادین عنوان کرد و گفت: یکی از حوزه هایی که مورد توجه وزارت است، تربیت بدنی و سلامت می باشد.

وی با اشاره به اینکه در مدت یکسال گذشته در زمینه توسعه زیر ساخت ، سخت افزار و نرم افزار، توجه ویژه ای به این حوزه شده است، اظهار داشت: در اجرای طرح شهید سلیمانی و ایجاد فضاهای ورزشی درون مدرسه ای، 42 فضای ورزشی شامل 35 زمین چمن مصنوعی و 7 سالن ورزشی در مدارس استان احداث می شود.

خوش گوار ادامه داد: در بخش سلامت نیز ایجاد اتاق بهداشت در مدارس از محل اعتبارات سرانه عمومی از برنامه های استان است و مبلغ یک میلیارد تومان برای ایجاد اتاق بهداشت در سال تحصیلی جاری اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه تا سال 1400 در مجموع 300 اتاق بهداشت در مدارس استان ایجاد شده بود، گفت: در طول شش ماه گذشته 62 اتاق و امروز نیز 120 اتاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

481 اتاق بهداشت مدارس استان تجهیز شده است

481 اتاق بهداشت مدارس استان تجهیز شده است