مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 15:552022-12-22اقتصادي

مزرعه مرغ گوشتی سرعین سال آینده راه اندازی می شود


مدیرجهاد کشاورزی شهرستان سرعین گفت: مزرعه سه طبقه پرورش مرغ مادر گوشتی سرعین با هدف تحقق شعار سال «تولید، اشتغال آفرینی و دانش بنیان» سال آینده به بهره برداری می رسد.

- سرعین- مدیرجهاد کشاورزی شهرستان سرعین گفت: مزرعه سه طبقه پرورش مرغ مادر گوشتی سرعین با هدف تحقق شعار سال تولید، اشتغال آفرینی و دانش بنیان سال آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داور داوردان بعد از ظهر پنجشنبه در بازدید از پروژه های جهاد کشاورزی سرعین اظهار کرد: مزرعه سه طبقه پرورش مرغ مادر گوشتی سرعین با هدف تحقق شعار سال تولید، اشتغال آفرینی و دانش بنیان سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا شرایط مطلوبی را در حوزه اشتغال و افزایش سرانه درآمدی مردم فراهم آوریم، گفت: این طرح بزرگ تولید مرغ گوشتی مهسان جوجه سرعین برای نخستین بار در سه طبقه در دست ساخت است که در صورت تحقق اتمام این پروژه ظرفیت اشتغالزایی 50 درصد افزایش پیدا می کند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرعین بیان کرد: 14 میلیون قطعه جوجه یک روزه در شهرستان سرعین تولید می شود که با راه اندازی فارم های جدید این مجموعه، ظرفیت تا دو برابر افزایش پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزرعه مرغ گوشتی سرعین سال آینده راه اندازی می شود

مزرعه مرغ گوشتی سرعین سال آینده راه اندازی می شود