مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 16:202022-12-22اقتصادي

آزادراه ساحلی رامسر - چالوس اجرایی می شود


استاندار مازندران اجرای آزادراه ساحلی از رامسر تا چالوس را مهمترین پروژه سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان ذکر کرد و گفت: این طرح به زودی عملیاتی می شود.

- سید محمود حسینی پور در گفتگو با خبرنگار مهر شناسایی سرمایه گذار و فرصت های سرمایه گذاری را از اهداف همایش های سرمایه گذاری ذکر کرد و گفت: خوشبختانه تاکنون سرمایه گذاران خوبی در استان شناسایی شده است.

وی از شناسایی دو سرمایه گذار برای سرمایه گذاری هفت هزار میلیارد تومانی در غرب استان خبر داد و گفت: بیشترین هدفگذاری در غرب استان گردشگری با حفظ وضعیت موجود کشاورزی و باغداری است.

وی ترویج گلخانه تولید گل های خانگی را از دیگر برنامه ها بیان کرد و گفت: در غرب استان بستر برای گردشگری مهیا بوده و پروزه های گردشگری در منطقه طراحی شده است.

حسینی پور توسعه بومگردی را برای رونق اقتصاد روستایی از دیگر برنامه ها برشمرد و گفت: ایجاد شهرک های کشاورزی و دامپروری در مناطق روستایی نیز جزو اولویت ها به شمار می رود که برای اجرای آن تسهیلات به متقاضیان اهدا می شود.

استاندار مازندران سرمایه گذاری در صنعت، طیور، دام و کشاورزی و احیای اقتصاد دریا را از دیگر اولویت های سرمایه گذاری درغرب استان بیان کرد و گفت: توریسم سلامت نیز دارای جاذبه های خاصی است و شهرک سلامت در غرب استان راه اندازی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادراه ساحلی رامسر - چالوس اجرایی می شود

آزادراه ساحلی رامسر - چالوس اجرایی می شود