مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 16:352022-12-22سياسي

100 مسجد استان تهران در خصوص جهاد تبیین فعال شدند


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: 100 مسجد استان تهران در خصوص جهاد تبیین فعال شدند و به ندای رهبری لبیک گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ؛ همایش آغاز نهضت جهاد تبیین در هفته بصیرت در مساجد استان تهران با حضور معاونین اداری ـ مالی و پژوهشی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ، رییس مرکز رسیدگی مرکز رسیدگی به امور مساجد و ائمه جماعات مساجد منتخب استان تهران در مسجد جامع امام سجاد (ع) صادقیه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در این جلسه با تشریح اهداف برگزاری این همایش خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری سالهاست که بر اهمیت جهاد تبیین تأکید داشته اند و هیچ پایگاهی برای اهتمام به تحقق این مهم بهتر از مساجد نیست.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی با اشاره به کوتاهی های صورت گرفته در این زمینه افزود: به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با همکاری مرکز رسیدگی به امور مساجد یکصد مسجد در استان تهران انتخاب شده اند که طبق شیوه نامه ای که تنظیم شده با استفاده از فرصت هفته بصیرت و همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا ( سلام الله علیها ) بزرگ پرچمدار جهاد تبیین با برگزاری برنامه های مناسب و جذاب همراه با انعکاس در فضای مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 مسجد استان تهران در خصوص جهاد تبیین فعال شدند

100 مسجد استان تهران در خصوص جهاد تبیین فعال شدند