مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 16:402022-12-22سياسي

ضریب پایین پوشش بیمه ای رزن تهدیدی برای منطقه است


مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: ضریب پوشش بیمه ای 32 درصدی تامین اجتماعی جمعیت شهرستان رزن آمار بسیار پایینی بوده و تهدیدی برای اشتغال، پایداری شغل و آینده مردم منطقه است.

- میرهاشم موسوی پنجشنبه یکم دی ماه در شورای اداری شهرستان رزن، با تاکید بر توجیه و آموزش مردم شهرستان رزن با استفاده از ظرفیت معتمدین، روحانیون، ائمه جمعه، بزرگان و مسئولان در بحث تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار گرفتن اظهار کرد: نباید از این آمار بسیار پایین ضریب بیمه ای شهرستان رزن به راحتی بگذریم، اگر مردم را در زیر چتر ایمنی پوشش بیمه اجتماعی قرار ندهیم با یک بیماری خدایی ناکرده باید تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفته و یا با یک تغییر اقتصادی و ورشکستگی در کار باید در صف مستمری نهادهای حمایتی قرار بگیرند.

وی تصریح کرد: تامین اجتماعی با 70 سال سابقه کار در حوزه خدمت رسانی در بخش بیمه ای، درمانی و خدمات خود در حوزه تولید و اشتغال و سرمایه گذاری یکی از بزرگترین سازمان های موجود کشور است که بیشترین ارتباط را با مردم دارد.

موسوی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی 3000 میلیارد تومان در ایام کرونا تسهیل و بخشش جرائم برای حوزه کسب و کار داشته است، خاطرنشان کرد: قبلا از انقلاب تنها حدود 20 درصد جامعه تحت پوشش بیمه اجتماعی بودند اما در حال حاضر حدود 74 درصد جمعیت کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضریب پایین پوشش بیمه ای رزن تهدیدی برای منطقه است

ضریب پایین پوشش بیمه ای رزن تهدیدی برای منطقه است