مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 16:452022-12-22اقتصادي

10 شهر غرب مازندران دارای تنش آبی است


نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس گفت: 10 شهر منطقه دارای تنش آبی است و به روستای کریم آباد با تانکر آبرسانی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید شمس الدین حسینی عصر پنجشنبه در همایش فرصت های سرمایه گذاری اقتصاد را دغدغه اصلی در کشور و استان بیان کرد و گفت: رشد اقتصادی ایران در دهه 90 کمتر از یک درصد بوده و رشد سرمایه گذاری منفی شده است.

وی با اظهار این که حجم سرمایه گذاری در کشور اندک است، گفت: برای توسعه مناطق باید مازندران و کشور آباد شود از این رو باید سیاست ها و رویکردهای ملی و منطقه ای مشخص باشد.

وی با بیان این که هرچند در حوزه کسب وکار اتفاقاتی رخ داده است، تصریح کرد: مجلس یازدهم و دولت سیزدهم نگاهی ویژه ای به کسب و کار داشته است و با اصلاح مواد یک و هفت قانون اصل 44 و قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار میل به سرمایه گذاری افزایش یافته است.

حسینی با عنوان این که اگر مدیری در شرایط معین از صدور مجوز خودداری کند، مجرم شناخته می شود، گفت: مدیران تنها مجوزی را می توانند درخواست کنند که در سامانه کسب وکار بارگذاری شده باشد و غیر از آن تخلف می شود.

این نماینده مجلس با اشاره به این که مجوز کنسرسیوم ساخت آزادراه ساحلی چالوس - رامسر صادر شده است، گفت: این پروژه به زودی عملیاتی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 شهر غرب مازندران دارای تنش آبی است

10 شهر غرب مازندران دارای تنش آبی است