مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 16:552022-12-22اقتصادي

کارخانه تولید تجهیزات آزمایشگاهی در نوشهر احداث می شود


مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران گفت: کارخانه تولید تجهیزات آزمایشگاهی با سرمایه گذاری بخش خصوصی و ایجاد اشتغال 210 نفری در نوشهر احداث می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعید کیاکجوری در حاشیه امضای قرارداد احداث و بهره برداری کارخانه تولید تجهیزات آزمایشگاهی اظهار داشت: این قرارداد بر اساس اجاره بلند مدت اراضی جهت ساخت کارخانه های صنعتی با زیربنای 8 هزار متر است.

گفتنی است، مدت زمان این قرارداد 20 ساله است و تعداد نفرات پیش بینی شده جهت اشتغال در پروژه حدود 210 نفر است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای اجرای این پروژه اظهار داشت: نسبت به فعالیت اثربخش این شرکت در بندر نوشهر بسیار خوش بین هستیم.

کیاکجوری همچنین با اشاره به تلاش ها و پیگیری های انجام شده برای عقد این قرارداد، تصریح کرد: کلنگ زنی این پروژه بزرگ در ایام دهه فجر به زمین زده خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی، افزود: این یک کار تیمی در شرایط خاص کشور و آغاز یک پروژه بزرگ است و باید برای اشتغال پایدار در کشور باید نوآوری و تلاش داشته باشیم و برای سرمایه گذاران ایجاد جاذبه و بسترهای موردنیاز آنها را جهت سرمایه گذاری های پایدار و اشتغال را فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه تولید تجهیزات آزمایشگاهی در نوشهر احداث می شود

کارخانه تولید تجهیزات آزمایشگاهی در نوشهر احداث می شود