مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 17:012022-12-22دانش

رویداد «ایده شو» دانشجویی در دانشگاه لرستان برگزار شد


مدیر مرکز نوآوری معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان گفت: رویداد «ایده شو» دانشجویی با عنوان «علوم پایه و کارآفرینی» در این دانشگاه برگزار شد.

- خرم آباد- مدیر مرکز نوآوری معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان گفت: رویداد ایده شو دانشجویی با عنوان علوم پایه و کارآفرینی در این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سروش آزادبخت امروز پنج شنبه در رویداد ایده شو دانشجویی دانشگاه لرستان، با موضوع علوم پایه و کارآفرینی ، اظهار داشت: ایده شو، رویدادی است که افراد، توانمندهای خود را در ایده پردازی، بیان ایده و انتقال آن به دیگران، محک می زنند؛ در واقع ایده شوها رویدادهایی برای کارآفرینی هستند که افراد این فرصت را پیدا می کنند تا در محیطی دوستانه به بیان ایده های نوآورانه، بپردازند.

وی، عنوان کرد: در این رویداد، افراد، علاوه بر ایده پردازی، نحوه تشریح ایده خود را می آموزند و از طرفی ایده هایشان برای راه اندازی یک کسب و کار نوپا را در معرض نقد قرار می دهند.

مدیر مرکز نوآوری معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان، افزود: کمک به توسعه، هدایت و حمایت از ایده ها برای تجاری سازی آن ها و ایجاد تسهیلات لازم ادامه فعالیت ها، از مهم ترین اهداف برگزاری رویداد ایده شوی دانشجویی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد «ایده شو» دانشجویی در دانشگاه لرستان برگزار شد

رویداد «ایده شو» دانشجویی در دانشگاه لرستان برگزار شد