مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 17:102022-12-22سياسي

بازدید اعضای تحقیق و تفحص مجلس از ستاد احیای دریاچه ارومیه و دریاچه+ تصاویر


اعضای هیئت تحقیق و تفحص مجلس از ستاد احیای دریاچه ارومیه و این دریاچه بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، نمایندگان عضو هیئت تحقیق و تفحص مجلس از ستاد احیای دریاچه ارومیه، روح الله متفکرآزاد و سیدمحمدرضا میرتاج الدینی نمایندگان تبریز، اسکو و آذرشهر، علی علیزاده نماینده مراغه، جعفر راستی نماینده شبستر، سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه، خانم سمیه رفیعی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، پرویز اوسطی نماینده قروه و علی اکبر علیزاده نماینده برمه و دامغان امروز در این بازدید حضور داشتند.

پس از طی فرآیندهای اولیه تحقیق و تفحص از اسناد موجود، اکنون روند تحقیق و تفحص به بازدید میدانی رسیده و قرار است در سفر سه روزه به شمال غرب کشور، از پروژه های طرح احیای دریاچه ارومیه بازدید کنند و تحقیقات میدانی و دیدارهایی در آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی داشته باشند.

بر اساس این گزارش، محورهای تحقیق و تفحص از ستاد احیای دریاچه ارومیه شامل موارد زیر است: 1- عملکرد مالی و اجرایی ستاد دریاچه ارومیه از بدو تاسیس تا حال چگونه بوده است؟ 2- میزان اعتبارات در اختیار ستاد احیای دریاچه ارومیه در طول فعالیت چگونه بوده است؟ 3- بررسی چگونگی هزینه کرد اعتبارات ستاد احیای دریاچه ارومیه از اول تا به حال و همچنین دریافتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید اعضای تحقیق و تفحص مجلس از ستاد احیای دریاچه ارومیه و دریاچه+ تصاویر

بازدید اعضای تحقیق و تفحص مجلس از ستاد احیای دریاچه ارومیه و دریاچه+ تصاویر