مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 17:102022-12-22سياسي

خیلی از خواص در حوادث اخیر رفوزه شدند/ جهاد تبیین راه مبارزه با جنگ ترکیبی دشمنان


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سکوت خواص در حوادث اخیر خیانت به کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی احمدزاده که در مراسم چهلمین روز درگذشت آیت الله سید علی اصغر حسینی امام جمعه سابق شهر یاسوج در حرم امامزاده قاسم(ع) سخن می گفت با اشاره به حوادث و رویدادهای اخیر کشور گفت: برای مبارزه با دشمنان از عاشورا و یاران امام حسین(ع) الگو بگیریم که آنها در مقابل حملات، تیرها و نیزهای دشمنان خود را سپر دین و ولایت کردند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به روحانیت افزود: اگر عده ای از جوانان فریب خورده در خیابان عمامه از سر روحانی ما برمی دارند نباید ناراحت شویم چرا که این ها بخش کوچکی از دفاع ما از انقلاب و اسلام است.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان عنوان کرد: یکی از مواردی که دشمن در جنگ ترکیبی در دستور کار قرار داده ابهام آفرینی است، در همین حوادث اخیر شاهدیم دشمن از همه امکانات استفاده کرده تا میان مردم شک و شبهه و ابهام ایجاد کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه دشمنان شعار حمایت از زن و زندگی سر می دهند، گفت: ریشه این جمله از کجاست؟ این جمله را رهبر کردهای ضد انقلاب فردی که ضد خدا و اهل بیت و دشمن مردم و کسی که می خواهد کردستان را از ایران جدا کند، سر می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیلی از خواص در حوادث اخیر رفوزه شدند/ جهاد تبیین راه مبارزه با جنگ ترکیبی دشمنان

خیلی از خواص در حوادث اخیر رفوزه شدند/ جهاد تبیین راه مبارزه با جنگ ترکیبی دشمنان