مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 17:102022-12-22اقتصادي

اهمیت چاپ کاتالوگ


به دلیل لیتوگرافی و تهیه زینک با توجه به رنگ و طرح کار زمان بر است برای چاپ تیراژ های کم مناسب نیست وقتی اپراتور برای دستگاه طرح را تعریف کند امکان تغییر در حین چاپ وجود ندارد ابعاد کاتالوگ افست برای چاپ کاتالوگ افست محدودیت انتخابی وجود ندارد و با توجه به سلیقه و انتخاب مشتری چاپ کاتالوگ در سایز های مختلف امکان پذیر است اما در ادامه سایز های استاندارد و پر کاربرد را بیان می کنیم.

 کاغذ مصرفی برای چاپ کاتالوگ افست معمولا برای چاپ کاتالوگ افست از کاغذ های مخصوصی به نام گلاسه استفاده می شود اما استفاده از کاغذ های دیگری نظیر : تحریر ، کرافت ، روزنامه ، کرومو و سایر کاغذ ها با توجه به خواسته مشتری امکان پذیر است.

چرا کاتالوگ افست پس از چاپ روکش می خورد؟ همان طور که گفتیم کاتالوگ سند تبلیغاتی هر برندی محسوب می شود و خریداران به خصوص در خرید های عمده نیاز به اطلاعات کاملی پیرامون خدمات و محصولات ارائه شده توسط آن برند دارند پس وجود کاتالوگ الزامی و ضروریست در واقع روکش خوردن صفحات شامل خدمات پس از چاپ است و به طولانی تر شدن عمر کاتالوگ و بالارفتن کیفیت کار کمک می کند روکش پوشش نسبتا شفافی ست که پس از چاپ روی کار فیکس می شود انواع روکش های مصرفی برای کاتالوگ افست ورنی سلفون یووی لمینت لمینت در کاتالوگ افست لمینت یک طلق از جنس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت چاپ کاتالوگ

اهمیت چاپ کاتالوگ