مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 17:402022-12-22سياسي

پیگیری رفع عقب ماندگی پردیس در حوزه مسکن مهر


5 پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان پردیس با حضور استاندار تهران افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا فخاری در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان پردیس با اشاره به موضوعات مورد بررسی در این سفر اظهار کرد: مشکلات مردم در حوزه بخش کرشت که ساخت و سازهای غیرمجاز داشتند مورد بررسی قرار گرفت و تعارضات حوزه منابع طبیعی و اداره اوقاف مطرح شد.

وی با اشاره به بررسی وضعیت مسکن مهر شهرستان پردیس افزود: رفع نیازمندی های مردم در زمینه مسکن بایستی در قالب برنامه مدون با پیش بینی در حوزه تامین منابع از طریق شرکت عمران پردیس در دستور کار قرار گیرد.

استاندار تهران عنوان کرد: منابعی که در گذشته از مردم دریافت شده به عنوان تعهد است و باید به فوریت جبران شود تا مردم به حقوق اصلی خود در حوزه تامین مسکن برسند.

فخاری سپس گفت: رفع نیازمندی های روبنایی و زیربنایی پردیس از جمله چگونگی دفع فاضلاب، آب های سطحی و تکمیل تصفیه خانه آب شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در مورد وضعیت بیمارستان پردیس تصریح کرد: بر اساس دستور رییس جمهور این بیمارستان که از پروژه های دولت قبل بوده در حال آماده سازی است و به زودی افتتاح می شود.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: در حوزه حمل و نقل برای محدوده شهر پردیس نیز شهرداری درصدد است تا با تامین این وسایل نقلیه عمومی از جمله ات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری رفع عقب ماندگی پردیس در حوزه مسکن مهر

پیگیری رفع عقب ماندگی پردیس در حوزه مسکن مهر