مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 17:552022-12-22اقتصادي

هزینه 25 میلیاردی شهرداری برای بازآفرینی سیمان ری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عبدالمطهر محمدخانی افزود: روز شنبه مورخ 3 دی 1401 بنا است، مرحله اول کارخانه سیمان ری که به عنوان موزه سیمان بازآفرینی شده، - سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به سازه های شاخصی که از سیمان کارخانه ری در آن ها استفاده شده است گفت: برای بازآفرینی این موزه شهرداری تهران 25 میلیارد تومان هزینه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عبدالمطهر محمدخانی افزود: روز شنبه مورخ 3 دی 1401 بنا است، مرحله اول کارخانه سیمان ری که به عنوان موزه سیمان بازآفرینی شده، در جنوب شرق تهران مورد افتتاح و بهره برداری قرار گیرد.

وی با اشاره به افتتاح سایر طرح های روز شنبه با تلاش متخصصان فنی و عمرانی شهرداری اظهار داشت: مخزن ژئو ممبران پارک کوهسار، مسیر پیاده رو خیابان بیمه سوم، احداث آمفی تئاتر روباز پارک الهام در منطقه پنج، عملیات بهسازی و بازسازی پایانه سروری در منطقه 19، عملیات و بازسازی هندسی پایانه بهشت در منطقه 19، خیابان شهید رحیمی و مخزن ذخیره آب در بوستان آیینه منطقه 10 از دیگر مواردی است که در شنبه امید و افتخار افتتاح می شود.

محمدخانی درباره افتتاح موزه کارخانه سیمان ری اضافه کرد: این موزه چهار هکتار مساحت دارد که طی مصوبه هیات دولت توسط شهرداری تهران بازآفرینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 25 میلیاردی شهرداری برای بازآفرینی سیمان ری

هزینه 25 میلیاردی شهرداری برای بازآفرینی سیمان ری