مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 18:352022-12-22ورزشي

پیروزی دراماتیک لاله های نارنجی آذربایجان در پایتخت


تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در دیدار خارج از خانه خود برابر سفیرگفتمان موفق به کسب پیروزی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم های مس سونگون ورزقان و سفیر گفتمان تهران در چارچوب هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور، از ساعت 16، پنجشنبه 1 دی ماه در سالن شهید قیانوردی تهران به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این دیدار با پیروزی 5 بر چهار مسی ها به پایان رسید تا شاگردان تقی پور با کسب ششمین پیروزی متوالی، تکیه خود را به صدر جدول محکم تر کرده و سفیر گفتمان را پس از هفته پیروزی با باخت مواجه کنند.

بازی با نمایش طوفانی تهرانی ها آغاز شد و امین مجیدی پور روی ضد حمله تند و تیز این تیم موفق به بازکردن دروازه صمیمی شد تا میزبان یک بر صفر پیش بیافتد.

مسی ها که به دنبال جبران گل خورده بودند، برای چند بار دروازه سفیرگفتمان را تهدید کردند و در نهایت حمید احمدی از فرصت به دست آمده به خوبی بهره برد تا بازی یک بر یک مساوی شود.

دیدار دو تیم نزدیک و مهیج دنبال می شد و در ادامه کار میلاد قنبرزاده با حرکت انفرادی و ضربه مهارنشدنی خود به سمت دروازه مس، حساب کار را دو بر یک به سود میزبان پیش انداخت.

لاله های نارنجی آذربایجان، سفیر گفتمان را بی جواب نگذاشتند تا ضدحمله برق آسا این تیم و ضربه چیپ تماشایی بلال اسماعیلی بازی را به تساوی دو بر دو بکشاند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی دراماتیک لاله های نارنجی آذربایجان در پایتخت

پیروزی دراماتیک لاله های نارنجی آذربایجان در پایتخت