مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 18:402022-12-22اقتصادي

اصلاح نظام اقتصادی و مهار کرونا 2 اقدام بزرگ دولت سیزدهم


وزیر کشور با اشاره به اینکه دولت سیزدهم در راستای کاهش مشکلات کشور گام برمی دارد، گفت: اصلاح نظام اقتصادی به همراه مردمی کردن یارانه ها و مهار کرونا 2 اقدام بزرگ دولت سیزدهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمعضل اصلی کشور بود در استان کرمانشاه پا به پای سایر استان ها همراهی و تلاش بسیاری در پوشش واکسیناسیون انجام شد.

وزیر کشور تصریح کرد: اصلاح نظام اقتصادی و مردمی کردن یارانه ها یکی دیگر از اصلاحات مهم کشور بود در دولت سیزدهم و انقلابی با وجود مشکلات بسیار اجرایی شد و این اقدام سبب کاهش نرخ تورم شد که در استان کرمانشاه توسط استاندار به خوبی کنترل و مدیریت شد.

وحیدی با تاکید بر اتفاق بسیار خوبی که در استان کرمانشاه طی ایام اربعین انجام گرفت، خاطرنشان کرد: بازگشایی مرز خسروی و تبدیل آن به مرز بین المللی یکی از اتفاقات بزرگ طی یکسال گذشته و دستاورد مهم استاندار پیشین این استان است.

وی عنوان کرد: در آشوب های اخیر که در سراسر استان ها نمونه هایی از آن مشاهده می شد استان کرمانشاه این مسئله را به خوبی کنترل کرده و تاکنون نیز بر اساس ارائه گزارشات انجام شده در بسیاری از حوزه ها کرمانشاه جایگاه خوبی در کشور داشته است.

وزیر کشور با تقدیر از زحمات استاندار پیشین و تاکید بر تلاش برای استمرار و نیز بهبود هرچه بیشتر فعالیت ها در کرمانشاه، گفت: در توسعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح نظام اقتصادی و مهار کرونا 2 اقدام بزرگ دولت سیزدهم

اصلاح نظام اقتصادی و مهار کرونا 2 اقدام بزرگ دولت سیزدهم