مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 19:002022-12-22سياسي

برپایی کنگره بین المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی در قزوین


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین از برپایی کنگره بین المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی با حضور شاعرانی از کشورهای ایران، فلسطین، - عراق، سوریه، لبنان و یمن در قزوین خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سمیه اسمعیلی بعد از ظهر پنجشنبه در شورای ایثار و شهادت استان که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: هفتمین کنگره بین المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی پس از 6 سال برگزاری در شیراز اسفندماه سال جاری در قزوین برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این کنگره رویدادی فاخر است، افزود: باید از این کنگره به عنوان فرصتی برای بیان ظرفیت های استان قزوین و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بهره برد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین ادامه داد: زبان هنر بهترین ابزار برای بیان فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج آن در بین نسل نوجوان و جوان است.

وی با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم این کنگره در شأن سه هزار شهید استان قزوین برگزار شود، تاکید کرد: برگزاری باشکوه این کنگره نیازمند همراهی و مساعدت همه دستگاه ها است.

اسمعیلی از حضور شاعرانی از کشورهای فلسطین، عراق، سوریه، لبنان و یمن در این کنگره خبر داد و گفت: این کنگره در موضوعاتی همچون شهدای حرم و نوجوان، شهدای مقاومت، نخبگان علمی، جهاد تبیین، زن ایرانی، حریم و بانوی بهشت برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی کنگره بین المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی در قزوین

برپایی کنگره بین المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی در قزوین