مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 19:052022-12-22بين الملل

آمریکا معافیت های قیمتی را برای نفت روسیه اعلام کرد


بنا به اعلام وزارت خزانه داری آمریکا، برخی از محموله های نفتی روسیه به شرط دارا بودن برخی الزامات، می توانند از سقف قیمتی معاف شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت خزانه داری آمریکا برخی محموله های نفتی روسیه را از وضع سقف قیمتی معاف کرد.

دفتر کنترل دارایی های خارجی (OFAC) وزارت خزانه داری ایالات متحده، امروز پنج شنبه اعلام کرد که فرآورده های نفتی روسیه که پیش از 5 فوریه 2023 بر روی تانکرهای شرکت های آمریکایی بارگیری شده و موعد تحویل آنها به مقصد پیش از اول آوریل بوده است، مشمول سقف قیمتی جدید برای نفت روسیه نیستند.

در تازه ترین بروز رسانی دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا آمده است که ارائه دهندگان خدمات در آمریکا می توانند به ارائه خدمات خود در زمینه حمل و نقل دریایی فرآورده های نفتی فدراسیون روسیه که با قیمتی بالاتر از سقف قیمت خریداری شده اند، ادامه دهند، مشروط بر اینکه فرآورده های نفتی در زمان اعلام شده بر روی کشتی در بندر برای حمل و نقل دریایی بارگیری شده باشند.

جمهوری چک به عنوان رییس دوره ای اتحادیه اروپا اعلام کرد که کشورهای عضو این اتحادیه توافق کردند که سقف قیمت 60 دلار در هر بشکه را برای نفت وارداتی از روسیه اعمال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا معافیت های قیمتی را برای نفت روسیه اعلام کرد

آمریکا معافیت های قیمتی را برای نفت روسیه اعلام کرد