مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 19:052022-12-22بين الملل

همکاری شهرداری در شعارنویسی علیه سفارت انگلیس؟


با اینکه نگاه رسمی وزارت امور خارجه حفظ مصونیت اماکن دیپلماتیک است، اما ظاهرا نهادهایی همچون شهرداری به مدیریت علیرضا زاکانی چنین دیدگاهی را قبول ندارند و معتقدند آنگونه که آنها می اندیشند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از رویداد 24، اگر این روزها در تهران گشت کوتاهی زده باشید، به سادگی با مدیریت شلخته شهرداری برای پاک کردن شعارنوشت های دیواری آشنا خواهید شد.

کلاژهای سفید رنگ روی دیوارهای آجری، سیمانی و گرانیتی خانه های پایتخت خودنمایی می کند و بعد از ساختمان های دراز و کوتاه زشت، به دومین اثر هنری سازمان زیباسازی شهر تهران بدل شده است.

ماموران شهرداری شبانه روز در حال رنگ پاشیدن روی شعارهای اعتراضی مردم در سه ماهه گذشته اند و ظاهرا انرژی قابل توجهی هم برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

یک تماس کوتاه با سامانه 137 شهرداری و ثبت تلفنی درخواست پاک کردن شعار، در کوتاه ترین زمان و بدون طی مراحل پیچیده بروکراتیک شما را به سرمنزل مقصود می رساند اما ظاهرا استاندارد دوگانه، ویژگی جدایی ناپذیر نظام اجرایی کشور است؛ شعارها را باید پاک کرد، اما نه هر شعاری و نه از روی هر دیواری! هفته گذشته سایمون شرکلیف سفیر بریتانیا در تهران تصویری از خودش با کلاه بابانوئل منتشر کرد و در توییتی از چند کشور خارجی و همچنین مردم رهگذری که در پاک کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری شهرداری در شعارنویسی علیه سفارت انگلیس؟

همکاری شهرداری در شعارنویسی علیه سفارت انگلیس؟